DANSKE SKOLELÆRERE
SØGES TIL MALAGA

Om os

Bifrostskolen er en lille, dansk skole beliggende i Benalmadena lidt udenfor Malaga by. Skolen er til danske familier, som ønsker dansk skolegang for deres børn imens de bor i Spanien. Vi har omkring 70 elever i alderen fra 6 – 15 år fordelt på tre klasser, og arbejder med aldersintegreret undervisning. Vi lægger vægt på, at faglighed og trivsel kan gå hånd i hånd, hvor vores elever kan føle sig trygge og imødekommet.

Vi er en uformel skole som vægter glæde højt uden at gå på kompromis med fagligheden. Vi har som mål, at alle vores elever er glade for at gå i skole. Vi ved, at en tilfreds og velfungerende elev har både lettere ved at lære, og ikke mindst; LYSTEN TIL AT LÆRE.

Jobbet

Vi har ingen ledige stillinger.

Vi forventer

• at du har en åben og anerkendende tilgang overfor andre
  • at du kan lide at arbejde med børn
  • at du evner at differentiere din undervisning
  • at du har en naturlig autoritet ift. klasserumsledelse
  • at du er selvkørende og fagligt ambitiøs
  • at du er fleksibel og har socialt flair

Vi tilbyder

• En populær skole i vækst i smukke omgivelser
  • Rart og tillidsfuldt arbejdsmiljø
  • God og støttende forældregruppe
  • Sund og positiv elevkultur
  • Konkurrencedygtige løn ift. spanske/internationale skoler i området
  • Sol og varme 300 dage om året 😊

Kontakt

For yderligere information om skolen kan du læse mere om os på vores hjemmeside: www.bifrostskolen.com

Har du behov for flere informationer om stillingen kan du ringe til skoleleder Carsten Frøslev på 00-34-654-447-848

Ansøgning med relevante bilag sendes til:  info@bifrostskolen.com

Samtaler vil finde sted løbende.